დღეს საკმაოდ პროდუქტიული დღე იყო, გავიმეორეთ წინა ტრენინგზე განხილული თემები; მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითვების სწორად ჩამოყალიბების მიზნით, გავეცანით და განვიხილეთ სხვადასხვა მასალები: რჩევები მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითვების შესამუშავებლად; მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების შედგენა; ზოგადი კითვები პროექტის იდეებზე; სასწავლო პროექტის გეგმის ჩეკლისტი და ა.შ. ამ მასალების გათვალისწინებით, ჩვენს მიერ მოფიქრებული კითხვები დავარედაქტირეთ და განვიხილეთ ტრენინგზე. ტრენერისგან მივიღთ საინტერესო რეკომენდაციები. ასევე განვიხილეთ მე-2 მოდულის მე-3 აქტივობა - შეფასების ფორმები და მისი
სტრატეგიები. გავეცანით წინარე ცოდნის შესაფასებელ აქტივობებს. შევიმუშავეთ აქტივობები, რომლის მიხედვითაც შევაფასებთ მოსწავლის წინარე ცოდნას. გავეცანით პროექტის პრეზენტაციის შაბლონს, გადავიტანეთ ჩვენს საქაღალდეში და გავარკვიეთ, როგორ შევავსოთ. გავიაზრეთ საშინაო დავალებები.
ვთვლი, რომ ყველა მხარე იყო ძლიერი, სუსტი მხარე არ გამოვლენილა.воскресенье, 17 июня 2018 г.
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
სსიპ ქალაქ რუსთავის N13 საჯარო სკოლის IIა კლასში განვახორციელე პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევა თემაზე "მოსწავლეთა ჩართულობის გაზრდა საკლა...
-
დღეს წარმოვადგინეთ პროექტის მასალები და ტრენერისგან მივიღთ უკუკავშირი. ვისწავლეთ დრაივზე ფაილებისა და საქაღალდეების ატვირთვა, ასევე ვისწავლ...
-
ტრენინგი დავიწყეთ შეფასების ფორმების გადახედვით, ვიმუშავეთ შაბლონებზე - მასწავლებელი ხარაჩოს მიმწოდებელი; შევქმენით პრეზენტაციის ხარაჩო. გა...
-
კურსის მონაწილეებმა წარმოადგინეს პრეზენტაციები - მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი, განვიხილეთ და ტრენერისგან მივიღთ საინტერესო შენიშნვნები. შემ...
Комментариев нет:
Отправить комментарий